вівторок, 7 квітня 2015 р.

Книжкова виставка – заклик " Здоров'я- найцінніший скарб. Здоров'я - всьому голова"

Сьогодні, 7 квітня, міжнародне співтовариство відзначає Всесвітній день здоров’я. Це свято було засновано на честь створення Всесвітньої організації охорони здоров’я.З’явившись у 1948 році, ця організація об’єднала у своїх рядах представників 191 держави світу. Вперше святкування відбулося в 1950 році. Уже тоді глобальною ідеєю заходу була пропаганда здорового способу життя і боротьба з поширенням різних захворювань. Щороку для офіційних заходів, присвячених дню здоров’я, обирається окрема тема: активність життя, захист вагітності, вплив клімату на здоров’я людини, медична допомога людям, постраждалим в результаті надзвичайних ситуацій і т.д.Темою Всесвітнього дня здоров'я в 2015 році є безпека харчових продуктів.
    Профілактика та увага до нашого власного здоров’я  є основною метою акцій та заходів, що проводяться в цей день. До цієї ініціативи долучилась і бібліотека ім. М.В. Гоголя. В читальному залі  розгорнуто книжкову виставку – заклик "Здоров'я- найцінніший скарб. Здоров'я - всьому голова". Запрошуємо до перегляду.









Немає коментарів:

Дописати коментар