неділю, 7 квітня 2024 р.

7 квітня - Всесвітній день здоров'я

7 квітня весь світ відзначає Всесвітній день здоров'я.
Саме в цей день, починаючи з 1950 року було прийнято Статут Всесвітньої організації охорони здоров'я в рамках ООН (ВООЗ). Метою відзначення Всесвітнього дня здоров‘я є наголошення на важливості здоров’я в нашому житті, вирішення фізичних і ментальних проблем, підвищення поінформованості про різноманітні захворювання, надання рекомендацій щодо поліпшення самопочуття і стану здоров’я, переконання до здорового способу життя. Цей день є нагадуванням про поточні виклики у сфері охорони здоров’я та колективну відповідальність за популяризацію здорового способу життя, профілактику захворювань і забезпечення доступу до медичної допомоги для всіх, незалежно від географічних чи соціально-економічних умов.
До цього дня в читальній залі бібліотеки розгорнута книжкова виставка «Ваше здоров’я у ваших руках». Запрошуємо до перегляду.


Немає коментарів:

Дописати коментар