понеділок, 2 червня 2014 р.

День краєзнавства "Місто величі і слави, місто наших сподівань, хай живе завжди мій Київ, місто звершень та бажань"



  В цьому році День Києва відзначається 31 травня. Перше святкування Дня Києва відбулося наприкінці травня 1982 року - святкування 1500-річчя Києва.А в останню неділю травня 1987 вперше був офіційно відзначено День міста Києва.В дійсності, заходи присвячені Дню Києва, відбуваються протягом декількох днів .

До цієї дати бібліотека ім. М.В. Гоголя підготувала і провела День краєзнавства, що включив в себе комплекс заходів.На нашому блозі ми показали віртуальну виставку частини конволютів, що містять багато цікавих матеріалів по історії Києва, в читальному залі бібліотеки експонується книжково-ілюстративна виставка "Місто величі і слави, місто наших сподівань, хай живе завжди мій Київ, місто звершень та бажань", та перегляд конволютів "Київ в краєзнавчих розвідках бібліотеки", в фойє бібліотеки розгорнуто виставку-презентацію книг, подарованих бібліотеці автором,читачем Віталієм Бакановим "Мій Київ" і виставку "Київ, яким він був"з колекції світлин І.Я. Свердлова. Фото супроводжуються уривками з художніх творів. Біля бібліотеки для мешканців мікрорайону ми влаштували своєрідний читальний зал під відкритим небом, де можна було ознайомитись з періодикою та книгами, переглянути фотостенд "Бібліотека ім. М. Гоголя в житті громади", а також прийняти участь у літературній вікторині . Переможці отримували в подарунок книги .Бажаючі мали змогу ознайомитись з ретро-експозицією "Київ мого дитинства " яка розташована в бібліотеці.
Ці заходи сприяли тому, що у нас з' явилися нові читачі.

Читальний зал під відкритим небом.































Книжково-ілюстративна виставка "Місто величі і слави, місто наших сподівань, хай живе завжди мій Київ, місто звершень та бажань".













Перегляд конволютів "Київ в краєзнавчих розвідках бібліотеки",












Виставка-презентація  книг, подарованих бібліотеці автором,читачем Віталієм Бакановим "Мій Київ" і  виставка "Київ, яким він був" з колекції світлин І.Я. Свердлова.

















Знайомство з ретро-експозицією "Київ мого дитинства ".





1 коментар: