середу, 8 липня 2020 р.

Перегляд документних матеріалів «Сім’я – це складно, сім’я – це важливо, сім’я - це коли все на світі можливо»

               
Родина – це не просто термін,
Який у словнику знайдеш.
Родина – тихий серця шепіт,
З яким ти по життю ідеш.

     Кропівна Валерія








8 липня в Україні святкують День родини. Це відносно молоде свято і відзначається воно з 2012 року. Сім’я належить до найважливіших суспільних та державних цінностей. Для дітей родина - це  середовище, в якому у дитини складаються умови його психічного, фізичного, інтелектуального та емоційного розвитку, а для дорослої людини це джерело реалізації багатьох її потреб.
Родина – наш надійний притулок у безмежному і не завжди дружньому світі. І кожен із нас обов’язково має вносити свій вклад у щастя своєї власної сім'ї.
З 7 по 10 липня в читальній залі бібліотеки розгорнуто перегляд документних матеріалів «Сім’я – це складно, сім’я – це важливо, сім’я - це коли все на світі можливо»





Немає коментарів:

Дописати коментар