четвер, 24 травня 2018 р.

День краєзнавства “Київ мій – моя столиця, ти мій рідний оберіг”.

До Дня Києва, що традиційно відзначається в останню неділю травня, бібліотека ім. М.В. Гоголя 24 травня провела День краєзнавства “Київ мій – моя столиця, ти мій рідний оберіг”. Основною метою нашого заходу стала популяризація краєзнавчої літератури, поглиблення знань з історії та культури нашої столиці.




Цього дня ми були раді ознайомити наших користувачів з краєзнавчими розвідками бібліотеки, адже вже багато років бібліотека займається краєзнавчою діяльністю і в наших фондах зберігається багато цікавих матеріалів про маловідомі сторінки історії і культури як Києва так і нашого  Голосіївського району.

 




Живий інтерес наших користувачів викликала книжково-ілюстративна виставка “Місто величі і слави, місто наших сподівань. Хай живе завжди мій Київ, місто звершень і бажань”, де експонуються твори письменників і поетів про Київ.





А в абонементному відділі всі наші користувачі, що завітали протягом дня в бібліотеку отримували інформаційні листки “Цікаві факти про Київ .

Немає коментарів:

Дописати коментар